1
Získajte podporu presne na mieru
Hľadáte konkrétne riešenie pre váš výrobok?

Moja zubná kefka Philips Sonicare vydáva hlasný zvuk

Zubná kefka Philips Sonicare zvládne za minútu veľa sterov kefky. K tomu vydáva ešte aj zvuk. Uistite sa, že zubná kefka Sonicare nie je pokazená.

Play Pause

Manuálne a elektrické zubné kefky

Ak ste zvyknutí na manuálnu zubnú kefku, zvuk a vibrácie zubnej kefky Philips Sonicare vám môžu pripadať nezvyčajné. Môžete však skontrolovať pár vecí, aby ste sa uistili, že všetko funguje správne.

S kefkovým nástavcom a bez neho

Otestujte hlasitosť rukoväte kefky Sonicare bez nepripojeného kefkového nástavca. Ak je rukoväť kefky Sonicare bez kefkového nástavca výrazne hlučnejšia, obráťte sa na tím starostlivosti o zákazníkov spoločnosti Philips pre ďalšie riešenie problému.

Je kefkový nástavec pevne nasadený?

Uistite sa, že kefkový nástavec je pevne namontovaný a nie je uvoľnený alebo vratký.

Odstráňte cestovný kryt

Skontrolujte, či je z kefkového nástavca odstránený priehľadný plastový cestovný kryt.

Falzifikáty kefkových nástavcov

Falzifikáty kefkových nástavcov môžu pri použití na rukoväti kefky Philips Sonicare produkovať viac hluku. Odporúčame používať originálne kefkové nástavce značky Philips Sonicare.

Kefkové nástavce vymieňajte po 3 mesiacoch používania

Kefkové nástavce sa časom opotrebujú a môžu začať produkovať viac hluku. Hlučná rukoväť môže byť znakom toho, že je čas na výmenu kefkového nástavca. Dbajte na to, aby ste používali len originálne kefkové nástavce Philips.

Ak výmena kefkového nástavca nevyriešila problém, obráťte sa na Stredisko starostlivosti o zákazníkov spoločnosti Philips.

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.