Podpora Philips

Zubná kefka Sonicare vibruje slabšie

Zverejnené dňa 15. december 2022
Ak vibruje zubná kefka s nižšou intenzitou, nasledujúce tipy vám môžu pomôcť problém vyriešiť.

Odporúčame, aby ste postupovali podľa krokov v poradí, aké je uvedené nižšie. Medzi jednotlivými krokmi a pred prechodom na ďalší skontrolujte, či sa problém vyriešil. 
Zubná kefka bez úplne nabitej batérie môže vyžadovať viac energie pre pôvodnú silu vibrácií. Odporúčame ju nabíjať cez noc po dobu aspoň 24 hodín.

Nabíjačky pre všetky zubné kefky Sonicare sú odlišné a nie sú kompatibilné s inými modelmi Sonicare. Zubnú kefku odporúčame nabíjať pomocou pôvodnej nabíjačky, ktorá bola dodaná so zubnou kefkou.
Niektoré zubné kefky majú štandardne aktivovanú funkciu EasyStart. Táto funkcia spôsobuje, že zubná kefka po každom čistení pomaly zvyšuje úroveň vibrácií. K zvýšeniu vibrácií dôjde počas prvých štrnástich čistení. Ak chcete, aby zubná kefka vibrovala normálne, odporúčame vypnúť funkciu EasyStart.
Môže to tiež znamenať, že je opotrebovaný kefkový nástavec. Kefkový nástavec odporúčame vymieňať každé tri mesiace. Nový kefkový nástavec si môžete zakúpiť v našom online obchode.

Ak ste nedávno vymenili kefkový nástavec, prejdite na ďalší krok.
Pri mnohých modeloch Sonicare záleží úroveň vibrácií na zvolenom režime. Niektoré režimy čistenia majú menšiu intenzitu, napríklad TongueCare a Sensitive. Vibrácie odporúčame zvýšiť zmenou režimu čistenia. Vypnite zubnú kefku a stlačením tlačidla režim/intenzita vyberte preferovaný režim.
Niektoré modely zubnej kefky sa dodávajú s nastavením intenzity. Pozrite si návod na používanie, či má vaša zubná kefka nastavenie intenzity. Zvolené nastavenie intenzity môže ovplyvniť úroveň vibrácií vašej zubnej kefky. Môžete si vybrať medzi rôznymi úrovňami intenzity. Vaša zubná kefka automaticky zvolí úroveň intenzity na základe toho, aký kefkový nástavec pripevníte.
 
Pri čistení zubov môžete zmeniť intenzitu stlačením tlačidla režimu/intenzity. Nastavenie intenzity nie je možné, ak je rukoväť vypnutá.
Ak vám žiadny z týchto tipov nepomohol, môže dôjsť k vnútornému poškodeniu zubnej kefky. Odporúčame, aby ste požiadali o opravu alebo výmenu zubnej kefky. V závislosti od vašej polohy môžete požiadať o opravu alebo výmenu online, navštíviť jedno z našich autorizovaných servisných stredísk alebo nás kontaktovať.
Hľadáte niečo iné?

Objavte všetky možnosti podpory Philips

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.