Zverejnené dňa 20. októbra 2025
Ak sa zubná kefka nepripája k aplikácii Philips Sonicare, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Uistite sa, že je zubná kefka úplne nabitá.
- Skontrolujte, či sú operačný systém telefónu a aplikácia aktualizované.
- Aktivujte funkciu Bluetooth na mobilnom zariadení.
- Držte zubnú kefku a mobilné zariadenie blízko pri sebe.
- Vyberte zubnú kefku z nabíjačky alebo stlačte tlačidlo režimu, aby sa aktivovali symboly LED na rukoväti.
- Otvorte aplikáciu Sonicare.
Ak sa zubná kefka nepripojí po otvorení aplikácie, zrušte párovanie/vymažte zubnú kefku v nastaveniach Bluetooth telefónu. Reštartujte aplikáciu Sonicare, aby ste zariadenie opäť spárovali. Vymazanie vyrovnávacej pamäte Bluetooth na mobilnom zariadení môže tiež vyriešiť problémy s pripojením.
Poznámka: Používatelia zubnej kefky Sonicare 9900 Prestige môžu problémy s pripojením vyriešiť aj resetovaním rukoväti.