Podpora Philips

Nemôžem pripojiť zubnú kefku k aplikácii Sonicare

Zverejnené dňa 20. októbra 2025
Ak sa zubná kefka nepripája k aplikácii Philips Sonicare, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
  1. Uistite sa, že je zubná kefka úplne nabitá.
  2. Skontrolujte, či sú operačný systém telefónu a aplikácia aktualizované.
  3. Aktivujte funkciu Bluetooth na mobilnom zariadení.
  4. Držte zubnú kefku a mobilné zariadenie blízko pri sebe.
  5. Vyberte zubnú kefku z nabíjačky alebo stlačte tlačidlo režimu, aby sa aktivovali symboly LED na rukoväti.
  6. Otvorte aplikáciu Sonicare.
Ak sa zubná kefka nepripojí po otvorení aplikácie, zrušte párovanie/vymažte zubnú kefku v nastaveniach Bluetooth telefónu. Reštartujte aplikáciu Sonicare, aby ste zariadenie opäť spárovali. Vymazanie vyrovnávacej pamäte Bluetooth na mobilnom zariadení môže tiež vyriešiť problémy s pripojením.

Poznámka: Používatelia zubnej kefky Sonicare 9900 Prestige môžu problémy s pripojením vyriešiť aj resetovaním rukoväti.
Ak stále máte problémy s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare k aplikácii Sonicare, kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov.
Hľadáte niečo iné?

Objavte všetky možnosti podpory Philips

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.