1

Registrácia produktu

Ak chcete zaregistrovať nový nákup, majte výrobok po ruke a prihláste sa do konta MyPhilips.

Prihlásiť sa teraz

 

Služba MyPhilips je pre vás čímsi novým? Vytvorte si konto

Zaregistrujte svoj nákup a sprístupnite si výhody

Záruka
Rozšírené záruky
na vybrané výrobky
Príslušenstvo
Nákup príslušenstva
pre výrobky Philips
Najčastejšie otázky a podpora
Rýchly prístup
k najčastejším otázkam a podpore

Ako funguje

 

1. Ak chcete zaregistrovať svoj výrobok, musíte sa prihlásiť do konta MyPhilips. Ešte ho nemáte? Môžete sa zaregistrovať tu.

 

2. Zaregistrujte svoj výrobok a využívajte výhody. Môžete navyše nahrať svoj doklad o kúpe, aby ste ho mali, ak ho budete pri servise alebo oprave potrebovať.

Najčastejšie otázky

V prípade, že ste získali informácie o tom, že si môžete predĺžiť záruku, potrebujete najskôr konto MyPhilips. Prihlásiť sa alebo vytvoriť si konto môžete tu. Potom môžete zaregistrovať svoj výrobok. Pri registrácii majte produkt po ruke, pretože budete musieť uviesť číslo modelu.

S kontom MyPhilips môžete:

  • Získať prístup k všetkým informáciám o výrobku na jednom mieste (objednávky, predplatné atď.)
  • Prihlásiť sa na odber informácií o exkluzívnych novinkách a akciách
  • Ľahko nájdete informácie a príslušenstvo pre všetky svoje výrobky Philips
Dokladom o kúpe je vytlačený doklad z obchodu, v ktorom ste si tovar kúpili, alebo dokument vo formáte PDF z online obchodu.

Odporúčame vám nahrať doklad o kúpe, aby ste ho mali vždy k dispozícii v prípade, že ho budete potrebovať.

Ak chcete využiť propagačnú akciu alebo požiadať o záručnú opravu, môže sa vyžadovať doklad o kúpe.

Pri registráciu výrobku potrebujete:

  • Konto MyPhilips
  • Číslo modelu
  • Dátum zakúpenia
  • Doklad do kúpe (voliteľné)
  • Podrobnosti o propagačnej akcii (ak sa uplatňuje)