Nemôžem pripojiť svoj espresso kávovar Saeco k domácej sieti Wi-Fi
Zverejnené dňa 2021-10-06
Ak máte problémy s pripojením espresso kávovaru Saeco k sieti Wi-Fi, tu nájdete možné príčiny a spôsoby ich jednoduchej opravy.
Ak sa vaša domáca sieť nezobrazuje v zozname dostupných sietí, skontrolujte nasledujúce položky:
• Pripojte kávovar k domácej sieti Wi-Fi s frekvenciou 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (Frekvencia 5 GHz nie je podporovaná) • Ak je názov vašej domácej siete Wi-Fi (SSID) skrytý, váš espresso kávovar ho nebude schopný rozpoznať. Dočasne prekonfigurujte svoj domáci smerovač, aby ste odhalili názov siete Wi-Fi. Po úspešnom pripojení sa názov siete Wi-Fi môže znova skryť.
Na vyriešenie ďalších možných problémov s pripojením kávovaru Saeco si prejdite nasledujúci kontrolný zoznam:
• Znovu nastavte miestny prístupový bod smerovača/siete Wi-Fi a znova spustite nastavenie Wi-Fi • Uistite sa, že ste poskytli správne prihlasovacie údaje hesla • Umiestnite zariadenie bližšie k prístupovému bodu smerovača/siete Wi-Fi a skúste to znova • Pripojte kávovar k domácej sieti Wi-Fi s frekvenciou 2,4 GHz 802.11 b/g/n. (Frekvencia 5 GHz nie je podporovaná)
Skúste znova spustiť nastavenie siete Wi-Fi a postupujte podľa pokynov na obrazovkách.
Ak váš espresso kávovar Saeco stratil pripojenie k domácej sieti Wi-Fi, skontrolujte nasledujúce položky: • Vaša domáca sieť funguje správne (internetové pripojenie je k dispozícii) • Heslo smerovača/siete Wi-Fi sa nezmenilo • Zariadenie je zapnuté • Zariadenie nie je príliš ďaleko od smerovača • Zariadenie nie je príliš blízko iných objektov a/alebo zariadení, ktoré by mohli blokovať signál Wi-Fi.
Ak poskytované riešenia problém nevyriešia, obráťte sa na nás a požiadajte o ďalšiu pomoc.
Kliknutím na odkaz opustíte oficiálnu webovú stránku Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Akékoľvek odkazy na webové stránky tretích strán, ktoré sa môžu objaviť na tejto stránke, sú poskytované len pre vaše pohodlie a v žiadnom prípade nepredstavujú žiadnu príslušnosť alebo podporu informácií poskytovaných na týchto prepojených webových stránkach. Spoločnosť Philips neposkytuje žiadne vyhlásenia ani záruky akéhokoľvek druhu v súvislosti s akýmikoľvek webovými stránkami tretích strán alebo informáciami na nich obsiahnutými.