Väčšinu situácií, kedy sa výrobok nespráva v súlade s očakávaním, je možné vyriešiť z pohodlia domova bez toho, aby bolo nutné výrobok odnášať do servisu. Pre riešenie bežných problémov skontrolujte časté otázky: Pokiaľ sa vám nedarí závadu u výrobku odstrániť svojpomocne, konktaktujte našu zákaznícku podporu. Detailne sa na váš problém pozrieme a navrhneme vhodné riešenie.
Áno. Neváhajte konktaktovať našu zákaznícku podporu. Každý prípad posudzujeme individuálne a snažíme sa nájsť ústretové riešenie.
Naším cieľom je opraviť a vrátiť vám váš výrobok čo najskôr. Pre niektoré opravy je potrebné objednať náhradné diely, ktoré v servise nie sú držané skladom, a dĺžka opravy sa potom predlžuje o čakaciu dobu na tieto náhradné diely. Záručná oprava musí byť podľa zákona vybavená do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Snažíme sa, aby ste funkčný výrobok pri sebe mali čo najskôr.
Aktualizovaný zoznam nájdete tu.
Kontatujte prosím našu zákaznícku podporu. Požadovaný diel dohľadáme. Zakúpiť ho potom môžete prostredníctvom našich servisných partnerov.
Modelové označenie nájdete na krabici, v užívateľskej príručke alebo na produkte samotnom. Je v tvare písmen a číslic. Pokiaľ modelové označenie nemôžete nájsť, konktatujte našu zákaznícku podporu. Radi vám pomôžeme.
Nie. Na naše výrobky ponúkame medzinárodnú záruku bez ohľadu na miesto nákupu. V prípade nejasností kontatkutje našu zákaznícku podporu.