Podpora

Kde môžem nájsť modelové označenie?
Vyhľadanie modelového označenia výrobku​
Kde môžem nájsť modelové označenie?
Modelové označenie nájdete na tele výrobku. Ide o kombináciu písmen a číslic.​
Pokiaľ máte výrobok pri sebe, zvoľte skupinu a kategóriu výrobku nižšie.​ Ukážeme vám, kde sa modelové označenie nachádza.​
Umiestnenie modelového označenia na výrobku​

Často kladené otázky

1. Môj výrobok je rozbitý. Ako ho môžem nechať opraviť?

Väčšinu situácií, kedy sa výrobok nespráva v súlade s očakávaním, je možné vyriešiť z pohodlia domova bez toho, aby bolo nutné výrobok odnášať do servisu.

Pre riešenie bežných problémov skontrolujte časté otázky:


Časté otázky

Pokiaľ sa vám nedarí závadu u výrobku odstrániť svojpomocne, konktaktujte našu zákaznícku podporu. Detailne sa na váš problém pozrieme a navrhneme vhodné riešenie.

2. Na môj výrobok sa už nevzťahuje záruka. Môže mi Philips ešte pomôcť?

Áno. Neváhajte konktaktovať našu zákaznícku podporu. Každý prípad posudzujeme individuálne a snažíme sa nájsť ústretové riešenie.

3. Ako dlho trvá oprava?

Naším cieľom je opraviť a vrátiť vám váš výrobok čo najskôr. Pre niektoré opravy je potrebné objednať náhradné diely, ktoré v servise nie sú držané skladom, a dĺžka opravy sa potom predlžuje o čakaciu dobu na tieto náhradné diely. Záručná oprava musí byť podľa zákona vybavená do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Snažíme sa, aby ste funkčný výrobok pri sebe mali čo najskôr.

4. Kde nájdem autorizované servisné strediská?

Aktualizovaný zoznam nájdete tu.

5. Kde môžem nájsť náhradné diely a príslušenstvo pre svoj výrobok?

Kontatujte prosím našu zákaznícku podporu. Požadovaný diel dohľadáme. Zakúpiť ho potom môžete prostredníctvom našich servisných partnerov.

6. Kde nájdem modelové označenie výrobku?

Modelové označenie nájdete na krabici, v užívateľskej príručke alebo na produkte samotnom. Je v tvare písmen a číslic. Pokiaľ modelové označenie nemôžete nájsť, konktatujte našu zákaznícku podporu. Radi vám pomôžeme.

7. Mám výrobok zakúpený v zahraničí. Ovplyvní to nejako moju záruku?

Nie. Na naše výrobky ponúkame medzinárodnú záruku bez ohľadu na miesto nákupu. V prípade nejasností kontatkutje našu zákaznícku podporu.

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.