Podpora

Záruka - Starostlivosť o matku a dieťa

Detské fľaše・ Ohrievače・ Pestúnky・ Teplomery​

VYHLÁSENIE O ZÁRUKE VÝROBCU

 
Výrobca: Philips Consumer Lifestyle B.V. (Tussendiepen 4, 9206 AD Drachten, Holandsko)


Medzinárodná záruka výrobcu upravená týmto vyhlásením nie je spotrebiteľskou zárukou ani spotrebiteľskou zárukou na životnosť veci. Táto záruka obsahuje všetky naše záväzky, na ktoré sa jej vydaním zaväzujeme a je úplná. V žiadnom prípade nenahrádza, nedopĺňa, ani nemá vplyv na povinnosti predávajúceho, u ktorého ste si výrobok značky Philips kúpili a na jeho zodpovednosť za vady predanej veci.


Na základe záruky výrobcu má kupujúci právo požadovať odstránenie vady výrobku jeho opravou, a ak nie je takýto postup možný, má právo požadovať výmenu celého výrobku za rovnaký alebo obdobný výrobok bez vád. Ak dôjde k výmene výrobku nezačne od prevzatia nového výrobku plynúť nová záručná doba a na takýto výrobok sa vzťahuje záruka výrobcu v dĺžke zostávajúcej doby trvania pôvodnej záruky, alebo v dĺžke deväťdesiat (90) dní od výmeny, podľa toho, ktorá doba je dlhšia. Vymenené diely alebo súčasti sa stanú majetkom spoločnosti Philips.

 

Záručná doba podľa tejto medzinárodnej záruky výrobcu pre jednotlivé produktové kategórie je v dĺžke uvedenej v sekcii „Záručná doba“ od dáta prevzatia výrobku kupujúcim. Počas záručnej doby ako výrobca preberáme zodpovednosť za vady výrobku v rozsahu a za podmienok, ako je stanovené v tomto vyhlásení.


Postup pre uplatnenie záruky výrobcu


Právo na opravu výrobku je možné uplatniť u predajcu alebo u osôb určených na opravu výrobkov (v autorizovaných servisných strediskách). Pri uplatnení práva na opravu výrobku v autorizovanom servisnom stredisku je potrebné predložiť s reklamovaným výrobkom aj doklad o kúpe, na ktorom je uvedené typové označenie výrobku a dátum predaja. Ak z dokladov potvrdených predávajúcim nevyplýva iné, dátum kúpy výrobku sa považuje aj za dátum jeho prevzatia.

 

ZÁRUČNÝ LIST - VYHLÁSENIE O ZÁRUKE VÝROBCU

Záručná doba

Dĺžka medzinárodnej záruky pre jednotlivé produktové kategórie:

 

Starostlivosť o matku a dieťa

Elektrické odsávačky

24 mesiacov

Manuálne odsávačky

Neposkytuje sa

Detské fľaše a príslušenstvo

Neposkytuje sa

Detské monitory

24 mesiacov

Ohrievače fliaš a sterilizátory

24 mesiacov

Cumlíky a hrnčeky

Neposkytuje sa

Štartovacie sady

Neposkytuje sa

 

Na niektoré výrobky môžete získať predĺženú záruku výrobcu.

  • Aby ste získali nárok na predĺženú záruku Philips, zaregistrujte svoj výrobok na svojom účte MyPhilips do 90 dní od zakúpenia.
  • Po registrácii obdržíte potvrdzovací e-mail s podrobnosťami o vašej predĺženej záruke.
  • Uschovajte si originál dokladu o kúpe a potvrdzovací e-mail ako doklad o predĺženej záruke.

Záručné podmienky

  • Záruka sa vzťahuje výlučne na nový výrobok. Spoločnosť Philips neposkytuje záruku výrobcu pri kúpe už použitého výrobku.
  • Výrobok bol navrhnutý a vyrobený pre obvyklé používanie v domácnosti. Záruka sa na výrobok vzťahuje iba v prípade, ak nebol používaný profesionálne. Za profesionálne používanie sa považuje také používanie, ktorého intenzita a frekvencia prevyšuje normálne, obvyklé používanie v domácnosti.
  • Záruka je platná iba v prípade, ak výrobok má zachovaný pôvodný výrobný štítok s čitateľnými údajmi a do výrobku nebolo zasahované neautorizovanou osobou.
  • Právo na opravu výrobku je možné uplatniť iba u výrobku riadne vyčisteného vrátane odstránenia prípadného vodného kameňa vykonaného podľa inštrukcií uvedených v návode na používanie.

 

Predĺžená záruka:

 

Niektoré produkty osobnej starostlivosti Philips majú nárok na predĺženú záruku podľa vlastného uváženia. Okrem záručnej doby uvedenej v spodnej časti tejto stránky môžete mať nárok na bezplatnú predĺženú záruku, ak svoj produkt zaregistrujete vo svojom účte My Philips do 90 dní od zakúpenia. Prihláste sa do svojho účtu My Philips a postupujte podľa pokynov na registráciu produktu do 90 dní od dátumu zakúpenia, aby ste zistili, či je váš produkt vhodný.

Na čo sa záruka nevzťahuje?

Za vadu výrobku sa nepovažuje najmä:

  • Vada spôsobená iným než obvyklým používaním výrobku, zanedbanou alebo nesprávnou údržbou, nedodržaním inštrukcií uvedených v návode na používanie. Pre spotrebiteľa je záväzný iba návod vydaný spoločnosťou Philips.
  • Vady vzniknuté usadzovaním alebo neodstraňovaním vodného kameňa alebo odstraňovaním vodného kameňa spôsobom v rozpore s návodom na používanie alebo nevhodným odvápňovacím prostriedkom.
  • Mechanické, tepelné, elektrické alebo chemické poškodenie výrobku v dôsledku akejkoľvek príčiny, ktorá nesúvisí s chybou materiálu alebo chybou výroby.
  • Mechanické poškodenie holiacich hláv, frézok, planžiet a čepelí u holiacich a depilačných prístrojov.
  • Opotrebovanie výrobku alebo súčastí výrobku spôsobené obvyklým používaním výrobku alebo súčasti výrobku. Napr. vybité batérie, zníženie kapacity akumulátorov, otupenie nožov, frézok a holiacich čepelí, opotrebenie zobrazovacích častí, zmena farby aktívnych častí, zmena funkcie a vzhľadu spôsobená usadeninami a vodným kameňom, opotrebovanie gumových a plastových tesnení a pod.
  • Nesprávna funkcia a prípadné vady výrobku spôsobené používaním príslušenstva a náplní iných ako doporučených výrobcov.
  • Vady spôsobené používaním nevhodného, poškodeného, opotrebovaného a znečisteného príslušenstva alebo náplní.

Odstraňovanie problémov

Nefunguje váš výrobok tak ako má?

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.