Podpora
Detské fľaše・ Ohrievače・ Pestúnky・ Teplomery
Spoločnosť Philips zaručuje, že výrobok bude pri jeho prevzatí bez vád a poskytuje kupujúcemu medzinárodnú záruku pre jednotlivé produktové kategórie v dĺžke uvedenej v sekcii „Záručná doba“ od dáta prevzatia výrobku kupujúcim. Záručná doba na výrobok poskytovaná zo strany vášho predajcu je 24 mesiacov od dáta predaja výrobku spotrebiteľovi. Právo zo zodpovednosti za vady je možné uplatňovať u predajcu, u ktorého bol výrobok zakúpený. Právo na opravu výrobku je možné taktiež uplatniť u subjektov oprávnených na opravu výrobkov (v autorizovaných servisných strediskách). Pokiaľ bude mať výrobok vadu, ktorú je možné rýchlo a bez následkov odstrániť, reklamačný nárok spotrebiteľa bude riešený odstránením vady (opravou) alebo výmenou časti výrobku, nakoľko v takomto prípade by vznikli neprimerané náklady, pokiaľ by bol vymieňaný celý výrobok
Dĺžka medzinárodnej záruky pre jednotlivé produktové kategórie: Starostlivosť o matku a dieťa
Elektrické odsávačky | 24 mesiacov |
Manuálne odsávačky | Neposkytuje sa |
Detské fľaše a príslušenstvo | Neposkytuje sa |
Detské monitory | 24 mesiacov |
Ohrievače fliaš a sterilizátory | 24 mesiacov |
Cumlíky a hrnčeky | Neposkytuje sa |
Štartovacie sady | Neposkytuje sa |
Na niektoré výrobky môžete získať predĺženú záruku.
Záruka je platná iba v prípade, ak výrobok určený k oprave alebo výmene má zachovaný pôvodný výrobný štítok s čitateľnými údajmi a do výrobku nebolo zasahované neautorizovanou osobou.
Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť reklamovaný výrobok, originál dokladu o kúpe, na ktorom je uvedené typové označenie výrobku a dátum predaja. Kópia dokladu, zmenený, doplnený, bez pôvodných údajov alebo inak poškodený doklad nebude považovaný za doklad preukazujúci zakúpenie reklamovaného výrobku.
Výrobok bol navrhnutý a vyrobený pre jeho obvyklé používanie v domácnosti. Záruka sa na výrobok vzťahuje len vtedy, ak jeho používanie zodpovedá obvyklému používaniu v domácnosti.
Odstraňovanie problémov