Čo musíte urobiť, aby ste dostali svoje peniaze späť?
Najneskôr 30 dní od nákupu v sieti vybraných predajcov kontaktujte Philips linku zákazníckej podpory na telefónnom čísle 00421-2-3321 5570 (pondelok-piatok 8-19 hod.). Operátori následne zabezpečia zvoz výrobku od Vás (účastníka akcie) k servisnému partnerovi Philips.
- Výrobok je možné vrátiť len nepoškodený, v pôvodnom obale, so všetkými doplnkami a s kópiou dokladu o nákupe.
- Výrobok nie je možné vrátiť priamo na predajni, vždy je potrebné za týmto účelom kontaktovať Philips linku zákazníckej podpory na vyššie uvedenom telefónnom čísle v uvedených dňoch a hodinách.
- Do tejto akcie sú zaradené výrobky HPS940/00, HPS950/00, HP8280/00, HP8372/00, zakúpené v období od 1. 2. 2017 do 28. 2. 2017 na území SR.