• Objednávky domácích spotřebičů Philips se momentálně zpracovávají s určitým zpožděním. Potvrzení objednávek a odeslání zásilek bude zahájeno 5. září. Omlouváme se za nepříjemnosti.

Prekvapte ju ku Dňu matiek | Zľavy až 35% Nakupovat’
dni
hodiny
minúty
sekundy
Prekvapte ju ku Dňu matiek | Zľavy až 35% Nakupovat’

Čím letos překvapíte svojí maminku? Philips produkty se slevou až 29 %!

Čím letos překvapíte svojí maminku? Philips produkty se slevou až 29 %!

Čím letos překvapíte svojí maminku? Philips produkty se slevou až 29 %!

Čím letos překvapíte svojí maminku? Philips produkty se slevou až 29 %!

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.

Logo aplikácie HomeID

Zlepšite svoju kuchyňu, obývaciu izbu a ďalšie izby s aplikáciou HomeID

Stiahnite si aplikáciu HomeID a pozdvihnite svoj domov na vyššiu úroveň.

Stiahnite si aplikáciu HomeID

Inšpiratívna a prepojená domácnosť.​ Úplne nová aplikácia HomeID.

Telefón s obrazovkou aplikácie HomeID ležiaci vedľa šálky lahodnej kávy

Vaša brána k prepojenej domácnosti​

Vaša brána k prepojenej domácnosti​

  • Pripojte sa k svojim domácim zariadeniam – nech ste kdekoľvek!
  • Objavte najnovšie pochúťky a recepty
  • Pridajte sa k bohatej komunite amatérskych a profesionálnych kuchárov a oveľa viac!

Dáma sa pozerá na smartfón s komunitnou časťou aplikácie HomeID

Pripojte sa ku komunite HomeID

Pripojte sa ku komunite HomeID

Či už chcete objaviť ďalší obľúbený recept, zdieľať najnovšie dielo s inými gurmánmi, alebo sa len inšpirovať, naša komunita je miesto, kde to môžete urobiť.

Aplikácia HomeID je vybavená celým radom nových funkcií vrátane:

Aplikácia HomeID je vybavená celým radom nových funkcií vrátane:

Logo aplikácie HomeID

Stiahnite si aplikáciu HomeID a odomknite skutočný potenciál svojho domova!

QR kód aplikácie HomeID

Ďalšie informácie

Ovplyvní táto aktualizácia môj zaregistrovaný účet v aplikácii NutriU alebo Coffee+?

Nie, do aplikácie HomeID sa môžete prihlásiť s rovnakými prihlasovacími údajmi, ktoré ste používali v aplikáciách NutriU a Coffee+.

Musím znova pridať svoje spotrebiče?

Nie, všetky spotrebiče z vášho profilu sú automaticky k dispozícii v aplikácii HomeID vrátane pripojených zariadení. 

Budem musieť aktualizovať svoje nastavenia a preferencie? 

Nie, nastavenia vášho účtu zo starej aplikácie sú už k dispozícii v aplikácii HomeID, takže ich nemusíte aktualizovať (ak nechcete).

Čo sa stane s mojimi receptami, obľúbenými jedlami a kuchárskymi knihami? 

Sú pripravené a čakajú na vás v aplikácii HomeID.

Ktoré nové spotrebiče budú k dispozícii? 

Okrem všetkých spotrebičoch z aplikácie NutriU sme pridali všetky kávovary podporované aplikáciou Coffee+. Všetky tieto spotrebiče je možné pridať v aplikácii HomeID v závislosti od miestnej dostupnosti. Môžete sa tiež tešiť na nové aktualizácie kategórií produktov. 

Dôjde k zmenám v zásadách ochrany osobných údajov aplikácie? 

Nie, náš záväzok voči vášmu súkromiu a bezpečnosti účtu zostáva rovnako silný ako kedykoľvek predtým.

Môžem sa odhlásiť zo zmeny? 

Nie, všetci používatelia aplikácií NutriU a Coffee+ budú automaticky presunutí do aplikácie HomeID, keď sa aplikácia aktualizuje. Tvrdo sme pracovali na tom, aby sme vám priniesli najlepší používateľský zážitok. 

V ktorých krajinách bude k dispozícii aplikácia HomeID?

Aplikácia HomeID bude k dispozícii vo všetkých krajinách, v ktorých sú teraz k dispozícii aplikácie NutriU a Coffee+.  

Prečo zmena?

V snahe poskytnúť vám čo najlepší zážitok sme usilovne pracovali na zdokonaľovaní každého aspektu aplikácie. Nadchádzajúce zmeny sú viac ako len povrchová úprava – predstavujú skok vpred vo funkčnosti, dizajne a celkovo vo vašej používateľskej spokojnosti.

Prečo HomeID?

Domov je miesto, kde sa udeje väčšina veľkých aj malých životných momentov. Váš domov, ľudia, s ktorými ho zdieľate, a spôsob, akým sa rozhodnete žiť svoj každodenný život, sú súčasťou toho, kto ste. 

 

Home and identity (ID)(„Domov a identita“) sú vzájomne prepojené, a preto sme tieto dve anglické slová skombinovali a vytvorili sme názov našej novej aplikácie. 

A čo komunita NutriU? 

Všetky funkcie komunity sú k dispozícii v aplikácii HomeID vrátane komentovania, zdieľania a vytvárania vlastných receptov a kuchárskych kníh. 

Budú si používatelia aplikácie NutriU musieť znova stiahnuť aplikáciu?

Nie, je to len nová normálna aktualizácia aplikácie NutriU na aplikáciu HomeID. 

Bude aplikácia Coffee+ stále k dispozícii po spustení? 

Aplikácia Coffee+ sa ukončí hneď po dokončení dvoch krokov: 
 

1. Aplikácia HomeID bude k dispozícii pre všetkých používateľov aplikácie Coffee+. 

2. Všetci používatelia aplikácie Coffee+ a ich profily sa presunú do aplikácie HomeID.  

Musím si stiahnuť aplikáciu HomeID?

Áno, všetci používatelia aplikácie Coffee+ si majú stiahnuť aplikáciu HomeID pre najnovšie inšpirácie a pokyny týkajúce sa vášho zariadenia. Odkaz na stiahnutie novej aplikácie bude k dispozícii aj v aplikácii Coffee+.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.