TV · Monitory · Video · Audio · Komunikácia · Starostlivosť o vodu · Automobilové svetlá
Výrobky Philips sú navrhnuté a vyrobené vo vysokom štandarde a prinášajú vysokokvalitný výkon, jednoduché použitie a inštaláciu. Ak sa pri používaní výrobkov stretnete s akýmikoľvek ťažkosťami, odporúčame pozrieť si najskôr návod na použitie alebo informácie v sekcii podpory na tejto webovej stránke, kde (v závislosti od typu výrobku) môžete nájsť návod na použitie na stiahnutie, často kladené otázky, inštruktážne videá alebo fórum podpory.
V nepravdepodobnej situácii zlyhania výrobku spoločnosť Philips zariadi pre výrobok servis. Servis bude bezplatný, ak nás o chybe budete informovať v rámci záručnej doby a výrobok sa používal v súlade s návodom na použitie (napr. v prostredí preň určenom). Pri niektorých kategóriách výrobkov je spoločnosťou zodpovednou za záruku výrobku partnerská spoločnosť spoločnosti Philips. Pozrite si dokumentáciu dodanú s výrobkom.
Ak chcete výrobok umiestniť do servisu na Slovensku, ale zakúpili ste ho v zahraničí, spoločnosť Philips sa vynasnaží vášmu výrobku poskytnúť servis za záručných podmienok platných v krajine, kde ste ho zakúpili.
Tento dokument sa vzťahuje len na výrobky pre spotrebiteľov. Pre profesionálne výrobky platia záručné podmienky predajnej/nákupnej zmluvy.
Záručná doba kategórií výrobkov uvedených v záhlaví tohto dokumentu je na Slovensku 24 mesiacov, s týmito výnimkami:
Kategória výrobku | Záručná doba |
LCD monitor rady B, M, S, X, P, V | 36 mesiacov |
LCD monitor rady C, E (pre monitory rady C, E platí pre produkty zakúpené od 1. januára 2024) | 36 mesiacov |
Záručná doba začína dátumom kúpy, ktorý je uvedený na doklade o kúpe a uplynie na konci obdobia uvedeného v časti „Záručná doba“. Ak požadujete servis, ale stratili ste doklad o kúpe alebo spoločnosť Philips nepozná maloobchodného predajcu (napr. predajca na online aukčnom kanáli), za začiatok záručnej doby sa považuje dátum tri mesiace po dátume výroby uvedenom na výrobku alebo odvodenom od sériového čísla. Ak požadujete servis pre výrobky bez dátumu výroby alebo sériového čísla na výrobku, je potrebný platný doklad o kúpe.
Ak oprava nie je možná alebo komerčne realizovateľná, spoločnosť Philips môže nahradiť výrobok novým alebo renovovaným výrobkom s podobnými funkciami. Po oprave, inovácii firmvéru alebo výmene záručná doba pokračuje od dátumu pôvodnej kúpy.
Záruka nepokrýva následné škody (vrátane, ale nielen, straty údajov alebo zisku) ani náhrady za vami vykonávané činnosti, ako napríklad pravidelná údržba, inštalácia aktualizácií firmvéru alebo ukladanie či obnova údajov.
Záruka je vylúčená alebo sa neuplatňuje:
Ak sa chcete vyhnúť zbytočným nepríjemnostiam, pred kontaktovaním predajcu alebo spoločnosti Philips odporúčame, aby ste si starostlivo prečítali návod na použitie alebo prezreli sekciu podpory na tejto webovej stránke. Ak chcete servis v záručnej dobe, obráťte sa na spotrebiteľské kontaktné centrum prostredníctvom jedného zo spôsobov uvedených na tejto webovej stránke. Ak výrobok už nie je v záručnej dobe, v niektorých krajinách sa môžete priamo obrátiť na najbližšie autorizované servisné centrum. Ak sú k dispozícii, adresy servisných centier nájdete na tejto webovej stránke.
Ak vám máme účinne pomôcť, keď sa obrátite na spoločnosť Philips alebo jej servisných partnerov, majte pripravené tieto údaje:
· typ výrobku alebo číslo modelu (niekedy tiež označované ako ID modelu),
· doklad o kúpe (napr. originálna faktúra alebo príjmový doklad) s uvedeným dátumom nákupu, menom predajcu a číslom modelu výrobku a
· sériové číslo výrobku alebo kód dátumu výroby, ako sa uvádzajú na výrobku.
Číslo modelu, sériové číslo alebo kód dátumu výroby (ak je k dispozícii) možno nájsť v priečinku na batérie alebo na zadnej či spodnej časti výrobku.
Odstraňovanie problémov