Záručné podmienky pre Zvuk a obraz, Starostlivosť o vodu a Automotive​

TV · Monitory · Video · Audio · Komunikácia · Starostlivosť o vodu · Automobilové svetlá

Výrobky​ Philips sú navrhnuté a vyrobené vo vysokom štandarde a prinášajú vysokokvalitný výkon, jednoduché použitie a inštaláciu. Ak sa pri používaní výrobkov stretnete s akýmikoľvek ťažkosťami, odporúčame pozrieť si najskôr návod na použitie alebo informácie v sekcii podpory na tejto webovej stránke, kde (v závislosti od typu výrobku) môžete nájsť návod na použitie na stiahnutie, často kladené otázky, inštruktážne videá alebo fórum podpory.
 
V nepravdepodobnej situácii zlyhania výrobku spoločnosť Philips zariadi pre výrobok servis. Servis bude bezplatný, ak nás o chybe budete informovať v rámci záručnej doby a výrobok sa používal v súlade s návodom na použitie (napr. v prostredí preň určenom). Pri niektorých kategóriách výrobkov je spoločnosťou zodpovednou za záruku výrobku partnerská spoločnosť spoločnosti Philips. Pozrite si dokumentáciu dodanú s výrobkom.
 
Ak chcete výrobok umiestniť do servisu na Slovensku, ale zakúpili ste ho v zahraničí, spoločnosť Philips sa vynasnaží vášmu výrobku poskytnúť servis za záručných podmienok platných v krajine, kde ste ho zakúpili.
 
Tento dokument sa vzťahuje len na výrobky pre spotrebiteľov. Pre profesionálne výrobky platia záručné podmienky predajnej/nákupnej zmluvy.

Záručná doba

Záručná doba kategórií výrobkov uvedených v záhlaví tohto dokumentu je na Slovensku 24 mesiacov, s týmito výnimkami:

Kategória výrobku

Záručná doba

LCD monitor rady B, M, S, X, P, V

36 mesiacov

LCD monitor rady C, E (pre monitory rady C, E platí pre produkty zakúpené od 1. januára 2024)

36 mesiacov

Záručné podmienky

Záručná doba začína dátumom kúpy, ktorý je uvedený na doklade o kúpe a uplynie na konci obdobia uvedeného v časti „Záručná doba“. Ak požadujete servis, ale stratili ste doklad o kúpe alebo spoločnosť Philips nepozná maloobchodného predajcu (napr. predajca na online aukčnom kanáli), za začiatok záručnej doby sa považuje dátum tri mesiace po dátume výroby uvedenom na výrobku alebo odvodenom od sériového čísla. Ak požadujete servis pre výrobky bez dátumu výroby alebo sériového čísla na výrobku, je potrebný platný doklad o kúpe.
 
Ak oprava nie je možná alebo komerčne realizovateľná, spoločnosť Philips môže nahradiť výrobok novým alebo renovovaným výrobkom s podobnými funkciami. Po oprave, inovácii firmvéru alebo výmene záručná doba pokračuje od dátumu pôvodnej kúpy.

Aké sú obmedzenia?

 

Záruka nepokrýva následné škody (vrátane, ale nielen, straty údajov alebo zisku) ani náhrady za vami vykonávané činnosti, ako napríklad pravidelná údržba, inštalácia aktualizácií firmvéru alebo ukladanie či obnova údajov.

Záruka je vylúčená alebo sa neuplatňuje:

  • ak bol doklad o kúpe akýmkoľvek spôsobom pozmenený alebo je nečitateľný,
  • ak číslo modelu, sériové číslo alebo kód dátumu výroby na výrobku boli pozmenené, odstránené alebo sú nečitateľné,
  •  ak osoby alebo organizácie bez oprávnenia vykonávať servis vykonali na výrobku opravy alebo zmeny,
  • ak chyba vznikla ako následok nadmerného používania mimo účelu, na ktorý bol výrobok určený, napr. pri nepretržitom používaní v obchodnom prostredí,
  • ak chybu spôsobilo zlé zaobchádzanie s výrobkom alebo okolité podmienky, ktoré nie sú v súlade s návodom na použitie výrobku,
  • ak chybu spôsobilo pripojenie takých periférnych zariadení, ďalšieho vybavenia alebo príslušenstva, ktoré sa líšia od zariadení, vybavenia alebo príslušenstva, aké sa odporúča v návode na použitie,
  • ak jednotka bola poškodená vrátane, ale nielen, poškodenia zvieraťom, bleskom, abnormálnym napätím, ohňom, prírodným nešťastím, prevozom alebo vodou (ak návod na použitie výslovne neuvádza, že výrobok možno oplachovať),
  • pri chybách spôsobených bežným opotrebovaním alebo v prípade prirodzene spotrebných častí (napr. vrecká do vysávačov alebo kazety filtra),
  • ak výrobok nefunguje správne, pretože nebol pôvodne navrhnutý, vyrobený alebo schválený na použitie v krajine, kde výrobok používate, čo sa môže stať pri importovaných výrobkoch,
  • ak výrobok nefunguje správne pre problémy s prístupom alebo spojením s poskytovateľmi služieb, ako sú napríklad výpadky prístupových sietí (napr. TV kábel, satelit alebo internet), zlyhania v spojení odoberateľa alebo osoby priameho kontaktu, zlyhanie miestnej siete (kabeláž, súborový server, pripojenie používateľa) a zlyhanie v prenosnej sieti (rušenie, kódovanie, zlyhania alebo nízka kvalita siete),
  • pre aplikácie tretích strán použité na vašich výrobkoch alebo s nimi.

Potrebujete servis?

 Ak sa chcete vyhnúť zbytočným nepríjemnostiam, pred kontaktovaním predajcu alebo spoločnosti Philips odporúčame, aby ste si starostlivo prečítali návod na použitie alebo prezreli sekciu podpory na tejto webovej stránke. Ak chcete servis v záručnej dobe, obráťte sa na spotrebiteľské kontaktné centrum prostredníctvom jedného zo spôsobov uvedených na tejto webovej stránke. Ak výrobok už nie je v záručnej dobe, v niektorých krajinách sa môžete priamo obrátiť na najbližšie autorizované servisné centrum. Ak sú k dispozícii, adresy servisných centier nájdete na tejto webovej stránke.
 
Ak vám máme účinne pomôcť, keď sa obrátite na spoločnosť Philips alebo jej servisných partnerov, majte pripravené tieto údaje:
·        typ výrobku alebo číslo modelu (niekedy tiež označované ako ID modelu),
·        doklad o kúpe (napr. originálna faktúra alebo príjmový doklad) s uvedeným dátumom nákupu, menom predajcu a číslom modelu výrobku a
·        sériové číslo výrobku alebo kód dátumu výroby, ako sa uvádzajú na výrobku.
Číslo modelu, sériové číslo alebo kód dátumu výroby (ak je k dispozícii) možno nájsť v priečinku na batérie alebo na zadnej či spodnej časti výrobku.

Odstraňovanie problémov

Nefunguje váš výrobok tak ako má?

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.