Philips Podpora

Záručné podmienky pre kategóriu Zdravie

SmartSleep・ Spánok・ Astma

Spoločnosť Philips zaručuje, že výrobok bude pri jeho prevzatí bez vád a poskytuje kupujúcemu medzinárodnú záruku pre jednotlivé produktové kategórie v dĺžke uvedenej v sekcii „Záručná doba“ od dáta prevzatia výrobku kupujúcim.

 

Záručná doba na výrobok poskytovaná zo strany vášho predajcu je 24 mesiacov od dáta predaja výrobku spotrebiteľovi. Právo zo zodpovednosti za vady je možné uplatňovať u predajcu, u ktorého bol výrobok zakúpený. Právo na opravu výrobku je možné taktiež uplatniť u subjektov oprávnených na opravu výrobkov​ (v autorizovaných servisných strediskách).

 

Pokiaľ bude mať výrobok vadu, ktorú je možné rýchlo a bez následkov odstrániť, reklamačný nárok spotrebiteľa bude riešený odstránením vady (opravou) alebo výmenou časti výrobku, nakoľko v takomto prípade by vznikli neprimerané náklady, pokiaľ by bol vymieňaný celý výrobok

Odstraňovanie problémov

Nefunguje váš výrobok tak ako má?

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.