Podpora Philips

Nemám prístup k žiadnym funkciám aplikácie Sonicare

Zverejnené dňa 23. augusta 2024

Musíte umožniť prístup k svojmu mobilnému zariadeniu, aby ste mohli využívať všetky funkcie aplikácie Philips Sonicare.

  1. Prejdite do časti Settings (Nastavenia). 2. Prejdite dole na všetky aplikácie a ťuknite na aplikáciu Sonicare. 3. Zapnite všetky povolenia. Teraz môžete využívať všetky funkcie aplikácie Philips Sonicare.

Tento úkon vyžaduje Android 6.0 alebo novšiu verziu. 1. Prejdite do časti Settings (Nastavenia). 2. Ťuknite na položku „Apps & Notifications (Aplikácie a oznámenia). 3. Ťuknite na položku „App info“ (Informácie o aplikácii). 3. Ťuknite na aplikáciu Sonicare. 4. Ťuknite na položku „Permissions“ (Povolenia). 5. Zapnite všetky povolenia. Teraz môžete využívať všetky funkcie aplikácie Philips Sonicare.

Vždy budeme rešpektovať práva všetkých používateľov na ochranu osobných údajov a nikdy nebudeme zneužívať osobné údaje. Zásady ochrany osobných údajov a podmienky používania si môžete kedykoľvek prečítať. Prejdite do aplikácie Sonicare > Menu (Ponuka) (v ľavom hornom rohu) > About (O aplikácii).

Ak stále máte problémy s prístupom k funkciám aplikácie Sonicare na svojom zariadení, navštívte našu stránku opravy alebo výmeny na webovej lokalite spoločnosti Philips.
Kontaktovanie spoločnosti Philips

Radi vám pomôžeme

Kontaktovanie spoločnosti Philips

Radi vám pomôžeme

Hľadáte niečo iné?

Objavte všetky možnosti podpory Philips

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.