Podpora Philips

Nepodarilo sa mi pripojiť svoju elektrickú zubnú kefku k aplikácii Sonicare.

Zverejnené dňa 2019-11-17

Ak nemôžete pripojiť svoju elektronickú zubnú kefku Philips Sonicare k aplikácii Sonicare. Sme tu pre vás. Stačí postupovať podľa týchto jednoduchých krokov.

Play Pause
  1. Zapnite funkciu Bluetooth mobilného telefónu.
  2. Otvorte aplikáciu Philips Sonicare a prejdite na kartu ““Brush”” (Zubná kefka) v ľavom dolnom rohu aplikácie
  3. Aktivujte si rukoväť vybratím z nabíjačky alebo jedným stlačením tlačidla režimu zubnej kefky. V obidvoch prípadoch by sa mali rozsvietiť indikátory na rukoväti. Aplikácia by sa teraz mala automaticky pripojiť k zubnej kefke.
  4. Na potvrdenie pripojenia rukoväte zapnite zubnú kefku a na obrazovke by sa mal zobraziť časovať odpočítavajúci 2 minúty. Ďalším spôsobom je prejsť do ponuky aplikácie v ľavom hornom rohu a vybrať položku ““My Handle”” (Moja rukoväť). Na tejto obrazovke sa zobrazí stav rozhrania Bluetooth ““connected”” (pripojené) alebo ““not connected”” (nepripojené).

Ak je uvedený stav ““not connected”” (nepripojené), vráťte sa na kartu ““Brush”” (Zubná kefka) v ľavom dolnom rohu. V tejto chvíli sa tam bude nachádzať návod na riešenie problémov, ktorý vám pomôže s pripojením zubnej kefky.

Toto a ďalšie videá nájdete v službe YouTube.

Kontaktovanie spoločnosti Philips

Radi vám pomôžeme

Hľadáte niečo iné?

Objavte všetky možnosti podpory Philips

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.