Nájsť názov na naparovacom žehliacom systéme je skutočne veľmi jednoduché. Stačí sa pozrieť na pravú alebo ľavú stranu naparovacieho žehliaceho systému. Názov produktu má podobu PerfectCare Elite, PerfectCare Performer atď.
Občas sa v parných generátoroch systémoch nahromadí vodný kameň. Čím tvrdšia je voda vo vašom okolí, tým rýchlejšie sa začne vytvárať vodný kameň, ktorý začne tvrdnúť, ak sa neodstráni. Pravidelným odstraňovaním vodného kameňa predídete takým problémom, ako sú biele/hnedé škvrny na odeve, hnedá voda a vytekanie. Pravidelné čistenie žehličky zabezpečuje maximálny výstup pary a predlžuje životnosť parného generátora systému.
Odstráňte vypúšťaciu zátku. Nechajte vytiecť vodu a čiastočky vodného kameňa.
Ak funkciu EASY DE-CALC nepoužívate pravidelne a/alebo zo žehličky vychádzajú biele/hnedé šupinky, odstráňte vodný kameň zo žehliacej plochy pomocou postupu nižšie.
POZNÁMKA: Pri niektorých modeloch sa tlačidlo funkcie CALC CLEAN nachádza vpredu na držadle žehličky.
Pre všetky parné generátory systémy a žehličky Philips odporúčame používať vodu z vodovodu alebo demineralizovanú vodu. Ak chcete zabrániť usádzaniu vodného kameňa v žehličke, potom je demineralizovaná voda tou najlepšou voľbou. Do parného generátora systému Philips nikdy nenalievajte vodu na žehlenie ani parfumovanú vodu. V opačnom prípade by došlo ku kontaminácii žehličky a následnému poškodeniu alebo poruche.
Nie, keď kontrolné svetlo odstraňovania vodného kameňa bliká, naparovací žehliaci systém nebude vytvárať paru. Musíte vykonať kompletný postup odstránenia vodného kameňa. Až potom budete môcť naparovací systém použiť znovu.
Mohlo sa stať, že postup odstraňovania vodného kameňa nebol úplne dokončený, preto nedošlo k úspešnému resetovaniu. (Funkcia Smart Calc Clean na odstránenie vodného kameňa) Ak problém pretrváva alebo ak máte nejaké otázky, kontaktujte oddelenie starostlivosti o zákazníkov spoločnosti Philips.
Vykonajte postup odstránenia vodného kameňa znova a uistite sa, že sa postup dokončil. Po dokončení postupu odstránenia vodného kameňa sa žehlička resetuje a kontrolné svetlo odstraňovania vodného kameňa automaticky zhasne. (Funkcia Easy De-Calc)
Ak sa na vašom oblečení vyskytujú biele šupinky alebo hnedé škvrny aj po odstránení vodného kameňa zo žehličky, odporúčame opakovať postup odstránenia vodného kameňa. Tým znova vypláchnete žehličku a všetky zvyšky vodného kameňa sa z nej vyplavia.
Pri opätovnom žehlení po dokončení postupu odstraňovania vodného kameňa môže zo žehliacej plochy naďalej vychádzať voda namiesto pary (alebo len malé množstvo pary). K tomuto dochádza, ak sa po postupe odstraňovania vodného kameňa v žehličke stále nachádza voda. Na vyriešenie tohto problému a odstránenie vody zo systému podržte tlačidlo pre paru stlačené nepretržite po dobu najmenej 30 sekúnd. Začujete zvuk podobný pumpovaniu a po odstránení zvyšnej vody sa znova začne vytvárať para.
Ak vždy používate demineralizovanú vodu, v naparovacom systéme sa nebude vytvárať vodný kameň. Na niektorých naparovacích žehliacich systémoch však bude blikať kontrolné svetlo odstraňovania vodného kameňa podľa doby používania zariadenia. V takom prípade vykonajte postup odstránenia vodného kameňa, aby ste mohli zariadenie znova používať.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue