Rozdávajte na Vianoce radosť s Philips produktmi. Zľavy až 40 % Osobná starostlivosť
dni
hodiny
minúty
sekundy
Rozdávajte na Vianoce radosť s Philips produktmi. Zľavy až 40 % Osobná starostlivosť

Podpora pre Philips Sonicare DiamondClean Smart

 

Potrebujete pomoc so zubnou kefkou Pilips Sonicare DiamondClean Smart? Odpovede, ktoré potrebujete, nájdete tu – v našich praktických videonávodoch a často kladených otázkach nájdete pokyny a odpovede na najbežnejšie otázky. Ak nenájdete, čo hľadáte, môžete sa s nami jednoducho spojiť. V spoločnosti Philips sme tu vždy pre vás. 

DiamondClean Smart – video s mužom

5 krokov k zdravému úsmevu s Philips Sonicare

Čistenie zubov

Čistenie zubov s pomocou aplikácie Philips Sonicare

Čistenie zubnej kefky Philips Sonicare

Čistenie zubnej kefky Philips Sonicare.

Nastavenie zubnej kefky Philips Sonicare DiamondClean Smart

Nastavenie zubnej kefky Philips Sonicare DiamondClean Smart na používanie s aplikáciou Philips Sonicare.

Zapnutie a vypnutie upozornení

Zapnutie a vypnutie upozornení aplikácie Philips Sonicare.

Príručky a dokumentácia

Prihláste sa alebo si vytvorte účet

Zaregistrujte svoj výrobok

Budete mať okamžitý prístup k príručkám, podpore presne na mieru a ďalším výhodám. Navyše je to rýchle a jednoduché.

Pripojenie zubnej kefky k aplikácii Philips Sonicare

Pripojenie zubnej kefky DiamondClean Smart cez Bluetooth

Pripojenie zubnej kefky Philips Sonicare DiamondClean Smart k aplikácii Philips Sonicare je hračka. Stačí si stiahnuť aplikáciu Philips Sonicare a postupovať podľa uvedených krokov. Ak máte problémy s vytvorením pripojenia Bluetooth, sme tu pre vás. Kliknutím na tlačidlo bližšie získate podrobný návod.

Potrebujem pomoc s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare Diamond Clean Smart k aplikácii Sonicare

1. krok:
Nastavenie zubnej kefky Philips Sonicare DiamondClean Smart

 

Zubná kefka Philips Sonicare DiamondClean Smart sa pripája k aplikácii Philips Sonicare, ktorá pri čistení zubov poskytuje usmernenia. Podľa týchto krokov nastavte zubnú kefku Philips Sonicare DiamondClean Smart na používanie s aplikáciou Philips Sonicare.

 

  1. Stiahnite si najnovšiu verziu aplikácie Philips Sonicare z obchodu Apple App Store alebo z Obchodu Google Play
  2. V smartfóne zapnite funkciu Bluetooth
  3. Otvorte aplikáciu Philips Sonicare
  4. Podľa krokov uvedených v aplikácii si vytvorte účet Sonicare a pripojte zubnú kefku

Podarilo sa vytvoriť pripojenie Bluetooth?

Áno. Dokážem sa pripojiť

Nie. Aplikácia Philips Sonicare sa nedokáže pripojiť k mojej zubnej kefke Philips Sonicare alebo ju rozpoznať

Potrebujem pomoc s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare Diamond Clean Smart k aplikácii Sonicare

2. krok:
Máte zubnú kefku DiamondClean Smart alebo FlexCare Platinum Connected?

 

K aplikácii Philips Sonicare sa dokážu pripojiť iba zubné kefky Philips Sonicare DiamondClean Smart a Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected. Zubné kefky Philips Sonicare s možnosťou pripojenia rozpoznáte podľa ikon na rúčke.

Áno. Mám zubnú kefku Philips Sonicare s možnosťou pripojenia

Nie. Nemám zubnú kefku s možnosťou pripojenia

Potrebujem pomoc s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare Diamond Clean Smart k aplikácii Sonicare

3. krok:
Mám zubnú kefku Philips Sonicare s možnosťou pripojenia a nedokážem sa pripojiť k aplikácii Philips Sonicare

 

Stlačením vypínača alebo tlačidla režimu zapnite zubnú kefku. Na rúčke zubnej kefky sa rozsvietia svetielka. Ak sa tak nestane, dajte zubnú kefku najmenej na 24 hodín nabíjať a potom to skúste znova.

 

Zubnú kefku Philips Sonicare držte ďalej od zariadení s rozhraním Bluetooth, aby nerušili spojenie Bluetooth medzi zubnou kefkou Philips Sonicare a aplikáciou Philips Sonicare.

Skúste znova pripojiť zubnú kefku k aplikácii Philips Sonicare. Funguje to?

Áno. Dokážem sa pripojiť

Nie. Nedokážem pripojiť zubnú kefku Philips Sonicare DiamondClean Smart k aplikácii Philips Sonicare

Potrebujem pomoc s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare Diamond Clean Smart k aplikácii Sonicare

4. krok:
Zubná kefka s možnosťou pripojenia Philips Sonicare funguje správne, ale nedokážem ju pripojiť k aplikácii Philips Sonicare

 

Otestujte pripojenie Bluetooth smartfónu. Vypnite rozhranie Bluetooth a znova ho zapnite alebo skúste pripojiť iné zariadenie s rozhraním Bluetooth. Ak pripojenie funguje, otvorte aplikáciu Philips Sonicare a skúste zubnú kefku Philips Sonicare DiamondClean Smart pripojiť znova.

Podarilo sa vytvoriť pripojenie Bluetooth?

Áno. Dokážem sa pripojiť

Nie. Nedokážem pripojiť zubnú kefku Philips Sonicare DiamondClean Smart k aplikácii Philips Sonicare

Potrebujem pomoc s pripojením zubnej kefky Philips Sonicare Diamond Clean Smart k aplikácii Sonicare

5. krok:
Zubná kefka s možnosťou pripojenia Philips Sonicare a rozhranie Bluetooth v smartfóne fungujú správne, ale zubnú kefku nedokážem pripojiť k aplikácii Philips Sonicare

 

Aplikácia Philips Sonicare je optimalizovaná pre systém Android verzie 4.4.2 a vyššej a systém iOS 9.1 alebo novší. Skontrolujte, či váš operačný systém spĺňa tieto štandardy a či je softvér smartfónu aktuálny. Ak máte aj naďalej problémy s pripojením, kontaktujte stredisko starostlivosti o zákazníkov spoločnosti Philips.

Ak chcete kontaktovať podporu spoločnosti Philips, kliknite tu.

Pripojenie je vytvorené

 

Začnite si zdokonaľovať techniky čistenia zubov s pomocou aplikácie Philips Sonicare

Objavte
  Philips Sonicare DiamondClean Smart

You are about to visit a Philips global content page

Continue
**No matching rule found. Please select another answer

Príslušenstvo k zubným kefkám DiamondClean Smart

Často kladené otázky

Máte otázku?
Sme tu pre vás

Prihlásiť sa

Chcete mať vždy aktuálne informácie?

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naša lokalita sa najlepšie zobrazuje v najnovšej verzii prehľadávača Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox.